Och så var det måndag igen..

Publicerat 2016-04-11 kl. 08:54:00 av Isabel Håkansson
HUR snabbt gick inte den här helgen? Jag brukar ändå vara ganska "mätt" på ledighet efter en helg, vara utvilad & redo inför en ny skolvecka.. men inte efter denna helgen. Känns som om jag legat i och gjort mer saker än vad jag brukar? I fredags hängde jag i stallet hela eftermiddan/kvällen, lördan festade jag och igår var jag också i stallet princip hela dagen. Ögonlocken hänger, kroppen känns tyngre än nånsin & jag är trött, trött, trött.
 
Meeen, ingenting att hänga läpp över! Nu är det måndag igen och ännu en gång sitter jag och bloggar sisådär 10 minuter innan bussen går. Vi går lång skoldag idag, och med tanke på att jag efter skoltid även har mattestöd så går jag extra länge.. Jag kommer vara i Sala klockan 6 och då ska jag raka spåret ut till stallet för att rida Snobben ett pass i paddocken. Lösgörande över lite bommar hade jag tänkt mig.. hm. 
Kika in här lite senare, då kommer andra delen med svar ifrån min mini-frågestund som ni hittar HÄR
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback