+ och - med den här dagen

Publicerat 2016-04-19 kl. 17:17:00 av Isabel Håkansson
- Jag försov mig imorse..
 
+ Jag hann ändå med bussen och kom i tid till skolan.
 
- Skoldagen gick sjuuukt segt.
 
+ Jag skrev klart mitt svenska-tal tills imorgon (ute i god tid som vanligt, nuuh)
 
- Det spöregnade under tiden jag var i stallet..
 
+ Men det har spruckit upp nu och är strålande sol!
 
- Är inne i en sjuuukt dålig hyperiod just nu..
 
+ Tur iallafall att jag känner mig säker utan smink & inte har några problem att visa mig utan = min hy får chans att andas, vila och repareras ;) 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag tycker din hy ser väldigt bra ut!

2016-04-19 @ 22:31:04
URL: http://emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback