Några lugna timmar över..

Publicerat 2016-04-19 kl. 21:40:00 av Isabel Håkansson
Hej, hörni ♥ ÄNTLIGEN lite tid framför datorn.. vilken effektiv dag detta varit. Skola, stallet direkt efter det och plugg med studiecoach nu på kvällen klockan 19. Jag är trött, tröttare, tröttast och kroppen bara ropar efter några timmars sömn.. men inte än. Har tagit en lång dusch, rakat benen, tvättat och skrubbat ansiktet ordentligt och lagt på en facemask som ska få värka i 30 minuter från och med nu. Behövligt!
 
Dagarna går verkligen i ett enda stort svep nu, hinner inte med att stanna upp och njuta för stunden. Måste hela tiden anpassa mig efter en speciell tid och hålla mig till ett fullpressat schema ifall jag vill hinna med allt. Att plugga på en skola som ligger 1 timme bort och samtidigt hinna med både stall och plugg utöver det ÄR tufft. Men.. jag skulle aldrig vilja ändra på det. Jag får hålla på med det jag älskar allra mest, varje dag. Det är värt varenda minut ♥
3 mirakel produkter som förhoppningsvis kommer få mig att se piggare ut imorgon än vad jag gör just nu.. För påsarna under mina ögon kan ingen concealer i hela världen täcka just nu, haha. PUSS. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Vanessa Andersson

Har verkligen hört gott om den från lush, men inte provar den själv :)

2016-04-20 @ 13:23:09
URL: http://vanessaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback