Morgonsnack en torsdag ♥

Publicerat 2016-04-07 kl. 08:48:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Slocknade som en sten igår såfort jag lagt mig i sängen, var så trött i huvudet efter allt tänkande och kroppen bara skrek efter sömn. Idag vaknar jag upp och mår betydligt bättre än igår, tack & lov. Alla har sina breakdowns, mina kanske sker oftare än andras, men det viktiga är att ALLTID försöka blicka framåt, ta sig upp och ut trots att det iblanske kanske känns helt omöjligt. Men tro mig, man behöver annat att tänka på ♥
 
Idag är det torsdag och ett prov i företagsekonomin väntas i eftermiddag. Hands up, jag pluggade ingenting igårkväll.. men jag hoppas och tror att det kan gå bra ändå! Jag har planerat att sitta princip hela lunch-rasten och plugga, gå igenom och repetera. Mitt mål just nu är inte att få A+, utan att klara av provet med god marginal och göra mitt yttersta bästa. Lite enklare känns det att skriva provet också eftersom att jag efter skolan ÄNTLIGEN ska få åka ut till stallet igen. Överösa Snobben med pussar, rykta honom länge och sedan longera honom 20 minuter eller rida ut en sväng i alla gångarter eftersom han stått ettpar dagar nu. Som jag längtar!!!! 
Todays 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback