Migränanfall

Publicerat 2016-04-21 kl. 15:11:00 av Isabel Håkansson
Jag åkte till skolan klockan 11 imorse, glad, pigg och taggad (kanske inte taggad, men) för att gå mina två enda lektioner som jag hade idag. Vi hade samhällskunskap som första lektion, och en kort liten föreläsning som start på lektionen. Vår lärare tog upp en text som han berättade och förklarade kring.. MEN JAG KUNDE INTE LÄSA VAD DET STOD. Jag såg bara flimmer framför ögonen.. efter en stund började huvudet dunka, pulsera och krampa som fasen. Fick så ont i huvudet att jag inte kunde varken koncentrera mig eller tänka på annat. 
 
Väntade i över en halvtimme på ifall att det skulle gå över, men det blev snarare bara värre och värre för varje minut som gick. Slutade med att jag tog bussen hem.. kan tillägga att jag däckade det första jag gjorde såfort jag satte mig på bussen och har sovit en stund här hemma nu.. Mår mycket bättre nu som tur är och ska alldeles strax gå upp och dricka lite vatten, ta en ipren och klä på mig igen för att sedan dra mig vidare till stallet. 
 
Så himla läskigt när det kom så plötsligt, från att ha mått hur bra som helst till att må som en påse skit rent ut sagt. Jag har bara fått migränanfall enstaka gånger förut för många, många år sen.. Hoppas ni haft en bra dag hittills iallafall♥♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ush stackars dig! Jag har också migrän och vet exakt hur du känner dig :( Man vill bara lägga sig i ett svart, tyst rum och försvinna :(

2016-04-21 @ 18:11:02
URL: http://nouw.com/lidingoryttarna
Postat av: Lina

Usch vad jobbigt med migrän! Låter ändå som om det var rätt lindrigt. Får jag migrän ligger jag hemma i sängen ett dygn utan att ens kunna kolla på telefonen. :(

2016-04-21 @ 20:49:34
URL: http://Nouw.com/linastroom
Postat av: Emilia

Hoppas du mår bättre nu <3

2016-04-21 @ 21:52:09
URL: http://emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback