Jag ♥ sovmornar

Publicerat 2016-04-14 kl. 10:14:00 av Isabel Håkansson
3 bilder tagna för 30 minuter sen ↑
 
Goooodmorgon! Läget idag? Med mig är det bara bra! Det hade varit perfekt om det inte vore för molnen på himlen, men man ska väl inte klaga antar jag.. hihi. Vi fick ledigt från svenskan nu på morgonen, vilket betyder att vi då inte börjar förrän klockan 12 idag!! HUR skönt?! Jag gick dock upp vid halv 8 iallafall, men jag uppskattar så mycket att få ta det lugnt här hemma i några timmar innan skolan. 
 
Igårkväll sov Milla här, en kompis jag haft sen jag var 6 år gammal. Det var hon och jag som alltid hängde på ridskolan ihop, hoppade och ställde upp på vartenda uppvisningstillfälle bara för att få extra tid på hästryggarna. Bråkade om vem som var vilkens favorithäst och såg upp till dem äldre tjejerna som hoppade metern och kunde rida i form.. haha. I eftermiddag ska vi ut och rida på Snobben och Elcha. En runda som har både gräsvägar, skog, upp och nerförsbackar. Vi hade kunnat DÖ för att få rida där för ettpar år sen ;) Tänka sig.. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback