Hästskadad?

Publicerat 2016-04-20 kl. 18:20:00 av Isabel Håkansson
Byter ut morgondagens egentligen stall lediga dag mot en stall ledig dag idag istället. Är så himla trött & behöver verkligen en "day-off" att bara ladda upp med ny energi, vila, kolla på TV och ta det allmänt lugnt. Ida kommer hit strax och då ska vi traska iväg till närmsta mataffär för att köpa med oss lite gott som vi kan käka senare ikväll, hihi. Älskar lugna kvällar där man bara inte gör nånting förutom att umgås och snacka. Det är så himla avkopplande! 
 
Men.. jag saknar stallet och Snobben så att det gör ont i mig. Tänker på det hela tiden och längtar så innerligt efter morgondagen så jag får åka dit igen. Kan man vara hästskadad? Isåfall, så är jag rätt säker på att jag är det ;) Får dåligt samvete såfort jag inte åker dit och saknar Snobben varje vaken sekund, minut och timme.. shit, vad cheesy dedär lät. Men ärligt. Känner ni igen känslan när ni är borta ifrån stallet och er häst? 
Min älskade älskling♥♥♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Moa

Så jag!
Får också alltid dåligt samvete när jag inte varit i stallet på länge. Kram

2016-04-21 @ 13:17:01
URL: http://Nouw.com/moahalberg
Postat av: Emilia

Jag får dåligt samvete om jag inte är där på några dygn, men inte bara en dag. Ni är så så fina tsm<3

kram

2016-04-21 @ 14:38:13
URL: http://emiliaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback