Hästar är lycka

Publicerat 2016-04-14 kl. 21:17:00 av Isabel Håkansson
Red ut med Milla i eftermiddags efter att jag gått klart mina 3 timmar i skolan. Hästarna ville inte riktigt gå fram till en början, men vi fick till åtminstone en bra galopp så vi är nöjda ändå! När det kommer till hästar så ska man aaaldrig ta nånting förgivet, det om NÅT har jag lärt mig under mina 3,5 år som hästägare ;) Dem kan vakna upp ena morgonen och vara hur pigga och glada som helst för att nästa morgon vakna och inte känna för att varken gå framåt eller lyssna alls. Precis som vi människor med andra ord. Nya tag på söndag då vi troligtvis ska bygga fram lite hinder och skutta!! Hoppas. 
Min Snobben gör mig lyckligast i världen genom att bara finnas vid min sida. Jag skiter fullständigt i om han vissa dagar inte lyssnar på mig i ridningen, det hör till hans personlighet att vara envis och envisheten är med och bidrar till vad som gör honom så otroligt speciell. Älskar honom mest. 
Publicerat i Snobbens ridbok,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback