FRIYAY

Publicerat 2016-04-15 kl. 17:06:00 av Isabel Håkansson
Vi hade prov sista lektionen idag, jag skrev så att fingrarna glödde för att kunna hinna med 15:12 bussen hem till Sala.. Har verkligen suktat efter ledighet enda sen skolveckan startade igång i måndags, så nu äntligen är det helg! Jag ska iväg till Stockholm och sova hos pappa den här helgen vilket betyder att Snobben måste vila.. buhu. Men på söndag när jag kommer hem har jag två hästar att rida istället! Nämligen Snobben och Picco, yay. Meeen, mer om det på söndag ;) 
 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, pappa har köpt hem lite god mat som vi ska käka framför några avsnitt av en serie när vi kommer. Så himla skönt! Imorgon däremot blir det inte lika lugnt, ska iväg till Uppsala till ett utav pappas företag för att jobba litegrann där. Framåt eftermiddan ska jag ta tag i och göra en grej jag skjutit på lääänge.. kan ni gissa vad? En ledtråd: Det sitter på mitt huvud... hihi. Vad ska ni göra ikväll? Festa? Ta det lugnt med kompisar? Hänga i stallet? 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

Festade igår huhu

2016-04-16 @ 10:03:57
URL: http://emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback