Fotografering & otåliga hästar.

Publicerat 2016-04-10 kl. 20:51:20 av Isabel Håkansson
Jag kom hem från stallet för 45 minuter där efter att ha varit där sen klockan 2 (!!!!) idag! Alltså, 6 timmars stall varav 2 timmars fotografering. Idag var ju nämligen dagen då en fotograf (Jenny heter hon) skulle komma ut till stallet för att fota mig och Sandra ihop med Snobben och Bolt. Jenny kontaktade mig genom min blogg för ett tag sen och jag har verkligen längtat jättelänge efter lite fina bilder ihop med Snobben! Soo, today was the day!
 
Vi hann inte rida hästarna innan själva fotograferingen, så dem var otåliga som tusan.. Snobben var jätteduktig till en början men efter ett tag började han sparka med framhovarna i marken, nafsas och bli allmänt ofokuserad på mig. Bolt ska vi nog inte ens ta upp ;) Han blev stressad av klickljuden ifrån kamerorna och ville inte alls stå stilla.. Men förhoppningsvis blev det bra bilder ändå! Det var jätteroligt att Jenny kom ut, hon var duktig och fokuserad. Jag är jättetaggad på att få se bilderna och kommer självklart publicera dem härinne såfort jag får tillgång till dem! 
Från Sandra & Bolt's fotografering.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback