För få timmar på dygnet..

Publicerat 2016-04-28 kl. 21:19:30 av Isabel Håkansson
Lättnadskänslan hos mig just nu är.. ENORM. Hela veckan har varit grymt hektiskt & fullspäckad med saker att göra. Den ena saken har avlöst den andra och jag har inte varit hemma förrän klockan 21 på kvällarna, och då har dusch och plugg stått som nummer ett på listan av prioritering. Prov, efter prov, efter prov i skolan. 4/5 dagar denna veckan har vi haft prov, både nationella, vanliga, skriftliga och muntliga. JA, jag är sliten, trött och utmattad. Men aldrig att jag kastar in handduken nu såhär nära ledighet, bara att ligga i ännu en växel fram till sommarlovet. Right. 
 
Idag har jag skrivit ett nationellt-prov i svenskan, ett referat rättare sagt. Det kändes bra och jag har en bra magkänsla över det provet, skönt. Efter det hade vi ekonomi & samhällskunskap, båda lektionerna gick relativt snabbt skönt nog och klockan 15:09 satt jag på bussen påväg hem till lilla Sala igen. Milla väntade på mig vid stationen när jag klev av bussen och därefter åkte vi direkt till stallet. Alltså, ingen tid för bloggning at all. Glad och tacksam för att ni stannar kvar härinne och ger mig tid åt att göra annat, varje dag sliter jag för att få timmarna att gå ihop. Motionerar hästar, hänger med vänner, pluggar både hemifrån och i skolan. Buuuh - imorgon är det äntligen helg, hörni. 
Saknat att få skriva av mig litegrann, det behövs lite avlastning ibland ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback