Ett paket från snälla Jenny..

Publicerat 2016-04-22 kl. 13:51:00 av Isabel Håkansson
Hur glad blev man inte när man öppnade det här igår då?!?! Det skulle ingå ETT utskrivet foto i fotograferingen, och i mitt paket får jag 3 (!!!) utskrivna foton, ett pannband och en liten burk med hästgodis. Så himla snällt! Jag kan verkligen rekommendera Jenny om ni vill boka en bra och seriös fotograf. Det är inte min starkaste sida att bli fotad och stå framför kameran, blir lätt obekväm.. Men Jenny fick mig verkligen att slappna av och inte tycka det var de minste jobbigt eller skämmigt. Jag menar det, verkligen! 
 
www.photobyjenny.com heter hennes hemida om ni vill boka in en fotografering, just nu har hon 40% rabatt på alla fotopaket! Och Jenny, tack så jättemycket ännu en gång ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback