Ett kvälls-pass på Picco.

Publicerat 2016-04-01 kl. 00:15:00 av Isabel Håkansson
Sov över med tre kompisar igår, käkade chips, drack dricka, spelade spel, snackade och la oss sedan tidigt för att gå upp tidigt och åka till Västerås idag. Sagt & gjort, klockan 12 imorse satt vi på ett tåg påväg mot Västerås. Vi shoppade litegrann, käkade och var hemma runt 5 igen. Jag och Ida tog då bussen direkt ut till stallet där vi sedan mötte upp Sandra. Jag red Picco och Sandra Bolt. 
 
Det var en pigg liten Picco jag satt på idag, herregud!! Han fick vila igår och var därför sååå taggad idag, kunde knappt få honom skritta efter att ha galopperat honom. Första galoppen var lugn (se film nedan!), men sedan gick det snabbare, snabbare och snabbare och blev roligare, roligare och roligare enligt Picco ;) Jag fokuserar inte jättemycket på formen i galoppen när jag rider honom, han är stark och jag har inte ridit honom alltför många gånger.. så fokusen för mig ligger på att få till en bra och lugn galopp istället. 
En kort videosnutt från början utav passet! Visst är han fin? :) 
Publicerat i Allmänt, Videos,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback