En fullspäckad tisdag!

Publicerat 2016-04-05 kl. 07:04:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon ♥ Hur glad blir man inte över bilden över?? Min gose-Snobb. Och påtal om Snobben.. gissa vilken liten ponny som hade en lös sko igår när mamma gick upp till stallet? Jo, han såklart. Mamma ringde vår hovslagare direkt så förhoppningsvis kan han komma och sätta om skon redan idag, HOPPAS!! Snobben behöver verkligen få komma igång nu igen, är trött på att han ska vila och vi ska förlora träningstid.. buhu. 
 
Tänkte åka ut till stallet iallafall en sväng för att frisera man, svans & lugg, rykta honom lääänge och bara pyssla om mitt lilla busfrö till ponny. Sedan ska boxen mockas och utrustningen få sig en puts. Måste vara hemma senast 18.00 dock, för då ska jag ha min första lektion i matte ihop med min nya studiecoach.. mer om det senare. Nu väntar skolan, PUSS. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback