Double trouble

Publicerat 2016-04-02 kl. 19:02:40 av Isabel Håkansson
 ATM ↑
 
Hej på er ♥♥ Klockan är redan 7 på kvällen & ändå känns det som att jag inte hunnit med nånting alls idag?! Skulle gått ut och fotat lite med syrran tidigare idag, sminkade och fixade oss för att sedan komma på att jag glömt min systemkamera i mammas bil.. KUL. Aja, inga sura miner för det utan istället drog vi oss vidare in mot stan för att kolla lite kläder, luncha och sådär. Efter det åkte vi förbi pappas jobb en sväng, och medan pappa svarade på mejl så passade jag & syrran på att åka lite airboard i garaget.
 
Just nu sitter jag i köket och har precis käkat kvällsmat, Ariana Grande's låt "dangerous woman" går på repeat och mina favorit-bloggar väntar på att få läsas igenom. Ikväll siktar jag på att gå och lägga mig i tid för att sedan komma upp tidigt imorgonbitti. Skolstarten väntar runt hörnet och jag ska se till att hålla ut nu fram till sommarlovet. Plugga och ge allt på nationella-proven, även fast min motivation runnit ur kroppen på mig för längesen.. KÄMPA.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hur fin är inte du???? Finaste jag sett verkligen

2016-04-02 @ 21:57:36
URL: http://Emiliaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback