Djupa frågor & funderingar - SHOOT!

Publicerat 2016-04-06 kl. 13:15:00 av Isabel Håkansson
Det blir lätt så att man inte är så pass personlig som man egentligen skulle vilja vara på bloggen. Drar igenom dagarna, laddar upp lite bilder, disskuterar och lägger upp lite vardagstankar.. men om man skrapar lite på ytan, vem är jag då? Jag skulle vilja att ni nu ska ställa en eller flera frågor till mig, om mitt vardagsliv, familj, vänner, killar, fester, hästar, gärna lite djupare frågor och funderingar ni har. Jag lovar att jag ska svara så ärligt & utförligt jag kan på varenda fråga! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: M

Din relation till alkohol?
Dina tankar kring folk som röker och dricker innan 18? Något som skulle hända dig eller väntar du till din 18årsdag?
Vad i ditt liv betyder mest för dig?
Hur går det med kärleken?

2016-04-06 @ 17:45:16
Postat av: Emilia

Beskriv din drömkille?

Mål och ambitioner i livet?

Vad vill du göra efter studenten?

PUSS

2016-04-06 @ 19:38:37
URL: http://emiliaa.webblogg.se
Postat av: Lovisa Magnusson

Känner du att linjen du valt känns för svår ibland? Hur mycket pluggar du om man jämför med nian? Alltså: hur mycket mer tid krävs det att man lägger hemma enligt dig, kontra nian?
Kommer du försöka sälja Snobben i framtiden igen?
Har du någon gång funderat på att byta bloggportal - i så fall till vilken?
Du skrev i ditt tidigare svarsinlägg att du dricker alkohol på fester och tycker det är okej - hur ser andra på det, dina vänner och din familj? Tror du liksom att de behöver vara oroliga?
Vad tycker du är det allra viktigaste för en bra blogg om du endast får välja tre saker?

2016-04-08 @ 19:00:31
URL: http://lovisamagnusson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback