Ännu en skolvecka avklarad.

Publicerat 2016-04-22 kl. 17:34:00 av Isabel Håkansson
Pjuuuh, gnagit mig igenom en tuff, lång, tråkig & seg skolvecka. Jag är otroligt sliten och TRÖTT. Men nöjd. Det är väl en av dem få saker som faktiskt är bra med på vår skola, att man blir otroligt nöjd och stolt med sig själv över att man överhuvudtaget klarar av den med allt hårt arbete ;) Haha. Vi slutade klockan 15:50 idag och jag kom hem för cirka 15 minuter sen. Har käkat lite mellis och hackat ner lite morötter i en påse som jag ska ha med mig till stallet. 
 
Ikväll ska Snobben få jobba på lina då det inte blev av i tisdags när det egentligen var planerat att han skulle longerats.. Hela den här veckan har varit lite upp och ner så planerna har ändrats på hit & dit. Meeen, huvudsaken är väl att han får motion iallafall! Tänkte att vi kör ett pass på 25-30 minuter i alla gångarter, lång och låg form med fokus på undertrampet. Imorgon går han ett pass i skogen på förmiddan och på söndag markarbete. Work, work. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback