Söndagsterapi...

Publicerat 2015-09-13 kl. 21:43:32 av Isabel Håkansson
Åh, jag är så himla trött så jag ska försöka fatta mig kort... Har stått med bloggfliken uppe i timmar nu och med ett tomt inlägg som bara väntar på att få skrivas. Har ridit, pluggat matte och pluggat juridik hela kvällen. Ögonen går i kors och vartannat ord jag skriver blir felstavat. Orkar inte tänka och vill bara lägga mig i sängen och sova fastän jag vet att jag behöver plugga ännu mera.. ugh. 
 
Hur som helst, nu på kvällskvisten så åkte jag och syrran ner till stallet för att rida ut hästarna. Snobben var lite stel efter att ha stått i två dagar men kom igång mer och mer ju längre vi red. Skrittade honom endast bortsett från en liten kort trav som vi tog, Philip reds i alla gångarter. Red Snobben barbacka för att på så sätt kunna känna ordentligt hur han rörde sig.. som sagt, stel till en början men betydligt bättre framåt slutet! Avslutade likt varje ridpass med att stretcha igenom sidorna på honom, och han blir mjukare & mjukare i munnen för varje dag som går. 
 
Nu ska jag fortsätta plugga juridik och sen ska jag kika vidare på företagsekonomin som jag har att plugga till tills på torsdag... Imorgon kan ni förvänta er 100x bättre uppdate än idag, det är ett löfte. 
Publicerat i Snobbens ridbok,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback