Söndagsmorgon.

Publicerat 2015-09-20 kl. 11:22:43 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Jag är supertrött och seg efter helgen bravader, sena nätter och mycket att göra. Så, idag ska jag skritta ut Snobben på långa tyglar och efter det bara hem, ta hand om mig själv, plocka lite på rummet och plugga, plugga, plugga. Har lite matte att ta igen samt ett samhällsprov att plugga till + företagsekonomi och naturkunskap. Skratta eller gråta, är det första som kommer upp i huvudet när jag tänker på det.. men jag ska försöka att ta det i en klackspark och tänka positivt. Hur svårt det än är. 
 
But first... kolla gossipgirl och äta frukost i min säng. Sköna söndag, du är så välkommen ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback