Plugg, plugg, plugg...

Publicerat 2015-09-10 kl. 20:18:07 av Isabel Håkansson
Vi har både prov och tester inplanerade nästa, våran mattelärare har utöver det bombat med matteläxor och ÅH vad jag känner att det tar emot att sitta hemma och plugga idag... eller... plugga överhuvudtaget. Haha. Är så himla trött & skulle egentligen bara vilja bädda ner mig i sängen och slå på en serie, men nope. När jag gick i högstadiet så pluggade jag princip aldrig hemma, fick i 99% av alla gånger dåliga resultat på prov och det var enbart tack vare att jag visade min "kapacitet" inom dem olika ämnena på inlämningar jag gjorde och på lektionstid som jag fick bra betyg iallafall. Nu på gymnasiet så siktar jag självklart ännu högre - och då måste jag offra min lediga tid och plugga hemma också. 
 
Innan jag avslutar så vill jag bara skriva förlåt för att jag varit totalt frånvarande & bloggen stått tom. Men jag kom hem klockan 4 ifrån skolan och spenderade då några timmar ihop med tre glädjespridare till kompisar. Med hästar, skola och plugg på hög så är kompis tiden knapp mitt i veckorna, men idag lät jag hästarna stå och tog en dag ledigt ifrån stallet för att umgås med dem litegrann istället. Det behövs ibland, hästarna finns ju kvar imorgon också ♥
 
Hörs senare.... nu plugg ↓
       
        
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback