OM jag hade storhäst...

Publicerat 2015-09-04 kl. 14:18:00 av Isabel Håkansson
... så skulle detta vara lite av dem saker jag skulle införskaffa till den. Jag tycker att all utrustning nu för tiden som går i brun, beige, ljusgrå och svart är allra finast.. iallafall till storhäst. På ponny tycker jag det kan vara urgulligt med lite babyrosa, blått och andra ljusa, lite färgglada färger. 
 
Något jag på senaste tiden börjat tycka är jättesnyggt är när man blandar brunt & svart i outfits. Läderutrustningen på hästen ska enligt mig ha samma färg, likasom att ryttarens läderutrustning & hjälm ska vara i lika färg. Men t.ex svart läderutrustning med ett brunt schabrak och ettpar bruna soft up's tycker jag är sååå snyggt. Vad tycker ni? 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback