Obesvarade frågor från min ask... - Skola, killar & fest.

Publicerat 2015-09-11 kl. 19:37:20 av Isabel Håkansson
"Hur ofta festar du? Tänkte eftersom man vet ju att dina närmsta festar rätt friskt varje helg :)"
Jag går inte på fest mer än nån gång i månaden, på sommarlovet var det flera gånger i veckan, varannan dag eller flera dagar i rad. Men.. nu för tiden - bara nån gång i månaden max. Och att mina närmsta, eller kompiskrets överhuvudtaget festar mycket, yes they do & jag älskar dem precis lika mycket för det! Hade säkert gått på mer fester jag också om det inte vore för att jag hade mina hästar och stallet att tänka på, då jag prioriterar det före att gå på fester alla dagar i veckan. 
 
"Vilket gymnasie går du & på vilken linje?"
Jag går Carlforsska-gymnasiet i Västerås och pluggar ekonomi & juridik.
 
"Har ni mycket plugg på ekonomi-linjen?"
 
Har inte känt att frågan varit relevant att svara på med tanke på att vi faktiskt inte gått gymnasiet så länge. Men redan nu så kan jag skriva JA på den frågan. Vi har gått skolan i 3 veckor nu och vi har redan över 5 prov, inlämningar och läxor inplanerade till nästa- och nästnästa vecka. 
 
Nånsin varit kär? 
Nope, aldrig ens i närheten. Är jättekräsen när det kommer till killar och har enbart haft intresse för en kille i hela mitt liv.. och det slutade rätt misslyckat om man säger så haha... Drama, drama, drama. 
 
"Killar/kompisar?"
Killar/kompisar... ehm, så man kan inte ha killkompisar då eller? Aja, mitt svar på frågan blir hur som helst kompisar, och där är även killkompisar inkluderade. ;) 
Gamla frågor, gammal bild... puss. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du är GALEN så jävla vacker! <3

2015-09-12 @ 10:46:22
URL: http://emiliaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback