Mitten på veckan..

Publicerat 2015-09-02 kl. 11:54:34 av Isabel Håkansson
Skolan är igång, lektioner avlöser varann och jag är i stallet till sena kvällar, borstar, pysslar & motionerar hästarna. Igår snackade jag ihop mig med en utav tjejerna i stallet som har häst där, och hon sa att jag ihop med Sandra får rida och hålla igång hennes häst bäst vi vill nu eftersom hon knappt har tid längre. Sandra är den som främst kommer att rida honom, men jag kommer säkert att ta ut honom på några små skogsturer/rida honom i paddocken nån gång ibland också när jag har tid också. Superkul ska det bli & förhoppningsvis ska vi lyckas få honom lite i form... 
 
I skrivande stund i vilket fall så sitter jag i skolan. Imorse gick jag upp halv 7 och fick stressa som en tok för att hinna med 7 bussen mot västerås eftersom vi hade spanska-lektion vid 8... tror ni inte jag får ett meddelande när jag precis kommit till skolan, att lektionen är inställd? KUL. Really. Kan lova er att alla i spanska-klassen vart lagom glada, hehe.. Aja, vi gjorde det bästa av situationen och la oss i en utav sofforna och vilade i nån timme. Hehe. 
 
Vi har 2 lektioner kvar innan vi slutar varav en utav lektionerna är en mattelektion.. Kan inte bli mycket mer oinspirerad & omotiverad när det är regnigt och grått ute, en mattelektion väntar och jag efter skolan måste ta tag i en sak som legat under is läääänge. Blä
Denna går på repeat..↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback