In a bad mood.....

Publicerat 2015-09-14 kl. 22:30:52 av Isabel Håkansson
Varit en jättemysig kväll i stallet, red ut på långritt ihop med Sandra och snacka om precis allt, allt, allt. Skrattade, varvade att galoppera fort i uppförsbackar med att bara skritta på långa tyglar. Med ridtäcken, två goa och pigga ponnysar och en massa att prata om så blev det 2,5 timmar av bara en massa snack och skratt. Det har varit en jobbig sommar för oss alla psykiskt, även om vi haft hysteriskt roligt 90% av hela lovet, så har trots allt dem resterande 10% bestått av drama, svek och sömnlösa kvällar och nätter. Det har lämnat avtryck och just nu är allt kaos. Så glad att jag har kvar henne efter allt, min stöttepelare i livet som jag alltid kan räkna med. 
 
Kommer hem efter stallet iallafall och är på relativt bra humör, sätter mobilen på laddning eftersom den varit urladdad i några timmar och BAM.. så mycket som hänt under bara några timmar. Är det någon av er där ute som gillar drama, isåfall - vill ni byta liv med mig ikväll, imorgon och för resten av veckan? Because I don't. Jag hatar drama och att bråka, det är bland det värsta jag vet. Nope, nu är jag sur och vill bara lägga mig i min säng, lyssna på podcasts och vara arg, ledsen och depp i min ensamhet. Over & out. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback