HUR mysigt?!

Publicerat 2015-09-09 kl. 22:04:35 av Isabel Håkansson
2 bilder ifrån min & Sandras mysiga stallvistelse nu ikväll ♥♥
 
 
Idag catchade jag upp med Sandra efter skolan och tillsammans red vi ut på en jättemysig, lagom lång runda på ganska exakt 1 timme. Vi skrittade 95% av passet och travade resterande 5%, Snobben blev skodd idag som sagt så han var lite ömfotad. Hästarna var jätteduktiga och skötte sig galant princip hela rundan, låtsades bli rädda vid nåt tillfälle när vi red förbi en gård med traktorer, men annars så! 
 
Sandra ska börja rida Pepsi en/flera gånger i vecka nu, så nu kommer vi att kunna ta sällskap i stallet och på så sätt kunna umgås oftare nu när skolan är igång och vi annars bara hinner ses på helger. SÅ kul och det är inte många som jag bevarar så ömt och litar på så mycket som jag litar på henne. Nu för tiden så vill jag mest bara spy på människor, actually. Men hon förstår mig alltid, alltid, alltid och jag är så tacksam över att få ha en så fin vän som henne. 
 
Nu kommer jag att somna gott ikväll, efter en mysig uteritt på världens bästa häst där jag fått prata ut & klargöra lite saker ihop med en utav mina närmsta vänner. Godnatt, mvh en glad och lättad Isabel.
Publicerat i Snobbens ridbok,

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Så söt ponny! :)

2015-09-10 @ 09:29:54
URL: http://madeleinemagnussson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback