Hello september ♥♥

Publicerat 2015-09-01 kl. 06:12:00 av Isabel Håkansson
Åh, vet ni hörni? Igår red jag ut en SÅ mysig uteritt på Snobben i skogen och avslutade med en kort sträcka galopp ute på en stubbåker, och jag kände att det faktiskt ska bli lite skönt med höst nu? Lämna sommaren som varit bakom sig och likaså alla dess problem & människor som jag inte längre vill eller orkar lägga energi på, och istället välkomna hösten och ett nytt kapitel i livet med öppna armar. 
 
Idag är det första september och jag är uppe tidigt för att göra mig iordning inför ännu en skoldag. Har sagt det flera gånger nu, men jag börjar verkligen trivas såå himla bra i min klass. Vi slutar halv 4 idag, och jag kommer att vara hemma i sala igen runt klockan 5. Väl hemkommen så ska jag kasta i mig någonting snabbt att äta och sedan ska jag ut till stallet för att longera Snobben i 30 minuter i lång och låg form över lite bommar. Philip ska även han få jobba över lite bommar idag, bra för magmusklerna! Hihi. Vi hörs senare, puss. 
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback