Hello, lediga söndag.

Publicerat 2015-09-27 kl. 12:02:37 av Isabel Håkansson
Vaknade runt 8 imorse, efter en sen kväll igår. Eller.. så sen blev den inte trots allt. Två kompisar hade som sagt fyllt år, så alla jag känner och många fler var bjuda på fest för dem igår. Vi var väl uppåt 100-stycken som var med och gjorde kvällen gryyym, bra musik, glada miner & en stor lokal - hallå? HUR bra låter inte det? Jag hade jätteroligt, verkligen. Grattis igen tjejer, om ni skulle se det här ♥
 
Idag ska jag plugga lite matte, städa rummet, rida långritt på Mr.S och bara ta det allmänt lugnt. Imorgon är det måndag och en ny vecka ännu en gång, skola och prov.. ni vet hela den visan. Fullt upp, inte en ledig stund. Ska försöka att planera veckan bra den här veckan så jag får lite lediga luckor att kunna skriva här då & då.
 
Hur som helst - välkommen, lediga, älskade söndag. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback