Ha självförtroende, girls.

Publicerat 2015-09-06 kl. 15:05:00 av Isabel Håkansson
Någonting jag själv saknar en hel del av, är självförtroende. Är dålig på att ha ögonkontakt med folk jag inte känner och blir osäker om någon tittar mycket på mig, kan liksom inte läsa av vad det är dem vill och blir då osäker. Men det är så, så, så HIMLA viktigt & jag jobbar på mig själv och på mitt sviktande självförtroende varje dag! Kollar mig i spegeln och försöker hitta bra saker som jag är nöjd över och tänka bort allt vad jag tycker är dåligt eller fel med mig själv. 
 
Jag har alltid haft bekräftelse behov, vill alltid veta vad folk runtom mig, mina vänner och familj tycker om mig och få höra att dem tycker om mig som jag är. Och vad det beror på vet jag ju alldeles exakt vad det beror på - ett hål i mitt egna självförtroende som jag vill ska täckas upp med andras bra ord & tänk om mig. Det kan vara skamligt att snacka om dåligt självförtroende och bekräftelsebehov, men jag kan lova att minst vartredje människa du möter ute på stan känner precis densamma. Sträck på er och försök, även fast jag VET att det känns svårt, var nöjda med er själv. ♥♥♥
I am not beautiful like you, I am beautiful as me
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback