FRIDAY BABY

Publicerat 2015-09-11 kl. 07:50:00 av Isabel Håkansson
Älskade fredag, finally are u here ♥♥ Går det att vakna på annat än ett bra humör när det är fredag & jag dessutom dagen i ära slutar klockan 14:10 istället för klockan 4? Nope, tror inte det. Efter skolan så åker jag till min favvostad Stockholm och tillbringar helgen där med pappa och syrran. Ska bli så himla kul att få träffa pappa igen, två veckor sen sist nu..! Så, denna helgen ska jag verkligen ta vara på ihop med honom. 
 
Annars då? Underbara Sannah sköter om hästarna idag och imorgon, så då slipper jag oroa mig över dem. Jag är sååå överbeskyddande gällande mina hästar (som om ni inte redan visste det.. hehe) och är jättekräsen när det kommer till att ha folk som ser till dem/mockar och fixar stallet åt mig. Dem enda jag låter rida Snobben utan min tillsyn är mamma, Sannah & Mickis som alla är över 20+ och som hållt på med hästar i hela sitt liv. So.. yes. Skönt att ha ett litet mini-gäng bakom mig iallafall som tycker om mina hästar & är måna om dem. Känns tryggt. 
 
Börjar komma igång lite smått med Snobben igen och det känns bra. Vi går långsamt fram och jag kommer inte att börja ställa så mycket mer krav på honom än vad jag gör nu förrän en bra kiropraktor kommit ut till stallet och gett honom akupunkturbehandling + laser. Vet att han behöver det nu efter en sommar där han gått lite och kroppen är stel. Men det går framåt för varje dag som går & det känns bra! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback