Feber, plugg på hög och grå himmel.

Publicerat 2015-09-16 kl. 17:54:19 av Isabel Håkansson
Loggar in här efter att ha suttit ute och snackat litegrann med Madde, Linnea och Ida. Kompistid är viktigt och jag behöver få umgås med vänner, snacka och skratta ihop med dem åtminstone en gång/dag för att må bra. Spelar ingen roll vem eller vilka det är, bra människor som går att skratta ihop med är enda kravet. Vaknade upp febrig imorse så stannade därför hemma ifrån skolan, men inte har jag bara legat rakt upp & ner för det. Har pluggat i massor, tog en paus nu på några timmar för att träffa dem, göra mat och kika in här och ska fortsätta plugga om nån timme igen. Företagsekonomi och privatjuridik är ju kul, right. 
 
Hästarna står idag och mamma & Pernilla är snälla och fixar stallet åt mig. Hästarna började gå in i förrgår så nu är det mockning, byte av vattenhinkar och höpackning varje dag som gäller igen. Alla rutiner är nu på plats och jag måste bli frisk NU. En dag borta ifrån skolan och jag missar en hel livstid där, typ. Så.. mitt fokus ikväll kommer att ligga på att bli frisk, ligga nerbäddad i min säng med min dator, ett anteckningsblock och blyertspennor uppe i högsta hugg. 
Plugg, plugg, plugg. Hörs senare.. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback