Allt för lite sömn och en trött fredag..

Publicerat 2015-09-04 kl. 10:12:32 av Isabel Håkansson
Jag tillät mig själv inte att få sova förrän klockan var halv 5 imorse, och 2 timmar senare ringde klockan för att jag skulle upp. Tog mig verkligen inte upp ur sängen och stannade hemma ifrån skolan. Besviken på mig själv, men det finns inget jag kan göra åt situationen dagar som dessa.. Kommit upp nu iallafall och har precis käkat frukost framför ett avsnitt av Gossip-Girl. Blir alltid så himla glad och på andra tankar av den serien, älskar & rekommenderar den verkligen!! 
 
Hur som helst, Snobben ska ridas idag iallafall en snabbis. Tänkte jogga igenom honom i paddocken och även testa att ta nån galopp i båda varven. Ikväll så är planen att jag ska ut och umgås med lite kompisar, men vi får se vad vädret håller för. I dagsläget ser det ganska grått ut tyvärr, men jag hoppas verkligen på att det spricker upp så att jag kan gå ut ikväll. Finns inget som får mig på så bra humör som mina hästar & mina underbara, älskade kompisar... så en kombination av dem båda behövs en dag som denna.
 
Nu ska jag försöka sova i nån timme innan jag tar tag i stallet, är så himla trött. Hoppas ni alla får en superbra fredag och att ni har roliga planer att se fram emot efter skolan. PUSS. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback