U hate me cuz I'm not like her

Publicerat 2015-10-03 kl. 21:13:18 av Isabel Håkansson
Hej på er ♥ Usch, vilken tråkig kväll jag haft. Jag brukar (vilket ni säkert redan vet) ALDRIG vara hemma på helger. Är i stallet på dagarna och med kompisar hela kvällar & nätterna, kommer hem och slocknar direkt runt 01-02 eller ännu senare. Det är så mina helger ser ut och jag trivs med fullspäckade scheman, att inte få lediga luckor att bara sitta där jag bara sitter & glor rakt in i väggen. Den här helgen har varit såååå annorlunda och tvärtemot mina vanliga helger. Igår satt jag hemma hela kvällen, ensam. Och kvällen idag ser precis likadan ut. Kommer inte ens ihåg senast jag satt hemma en lördagskväll i mjukiskläder och uppsatt hår liksom... måste varit månader sen? 
 
Hur som helst, om nån timme tänkte jag dra hem till en kompis för att sova iallafall. Blir en lugn kväll och vi ska inte göra något speciellt. Bara umgås och snacka ikapp senaste tiden då vi knappt umgåtts något alls, välbehövligt. Blir nog en bra kväll ändå! Morgondagen spenderas i stallet all day, en riktig stall-söndag. Det var längesen och är saknat om nåt, hihi. Godnatt bloggers. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback