Tycker ni om halloween?

Publicerat 2015-10-22 kl. 15:32:00 av Isabel Håkansson
Jag har aldrig riktigt "firat" halloween, utan mer låtit högtiden passera utan att jag brytt mig speciellt mycket om det. Det enda jag gjort dem senaste åren har varit att åka till ridklubben och medverka på spökrundan för att skrämma barnen, haha. Men annars - ingenting. Det här året dock så känns halloween jätteroligt & mysigt! Två halloween-fester är inplanerade hittills som jag ska gå på. Hade gärna varit på ridklubben och hjälpt till på spökrundan i år igen, men det är en fest samma kväll som jag ska gå på istället. 
 
Vad tycker ni om halloween? Firar ni halloween på något speciellt sätt, eller har nån tradition? 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar halloween! :D

2015-10-22 @ 16:54:51
URL: http://annajoohansson.blogg.se
Postat av: Emilia

LOVE HALLOWEEN! Ska rida halloweenhoppet :)

2015-10-22 @ 21:52:06
URL: http://emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback