Torsdagkväll ♥

Publicerat 2015-10-08 kl. 22:12:25 av Isabel Håkansson
Jag & min fina, fluffiga mysponny tidigare i eftermiddags ↑
 
Hej på er! 2 dagar sen nu.. känns som en evighet. Det har hänt mycket, men tyvärr ingenting jag kan gå in närmre på här. Loggade in här igårkväll och skrev, skrev och skrev. Försökte omvandla alla mina hundratusen tankar till ord, men det blev bara rörigt och det slutade med att jag skrev ett mils-långt inlägg som hamnade i utkast istället. Ibland så hatar jag den här stan, och att en så liten, microskopisk sak kan blossa upp och bli stor på bara nån timme. Det skrämmer mig, får mig att backa tillbaka och börja tänka. Vilka kan man lita på och inte... huvudet spränger och alla känslor väller över mig som en stor känslovåg. Nog om det. 
 
Stallet är bästa terapin och verkligen en möjlighet att få komma bort och glömma verkligheten för bara några timmar. Så, i eftermiddags så åkte jag & syrran ut till stallet och red ut barbacka på ponnysarna ut i skogen. Det har blivit så fint därute med alla löv som fallit, synd att mobilen var död.. annars hade jag kunnat visa er! Sååå fint var det. Imorgon så åker jag till Stockholm, så vet inte riktigt hur det blir med hästarnas motion under helgen... ska försöka ordna upp det på bästa möjliga sätt. Vill åtminstone att Snobben får komma ut och skrittas så att han slipper bli så stel. Hörs imorgon igen, puss. 
Publicerat i Snobbens ridbok,

Kommentarer
Postat av: Josäfin Andersson

Mysigt :D Sjukt söt häst du har!

2015-10-15 @ 11:48:17
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback