Tisdag.

Publicerat 2015-10-27 kl. 11:00:00 av Isabel Håkansson
ATM. Sliten och trött, men lycklig ♥♥
 
Hej på er! Tisdag idag, lovet har precis börjat och det känns sååå bra. Somnade lycklig igårkväll efter en rolig kväll ihop med två saknade personer, och vaknade ännu lyckligare idag. Nu har jag alldeles precis sminkat och fixat mig litegrann för att gå ut och få ettpar ärenden utredda nere på stan. Efter det väntar stallet och dagen i ära så ska Philip köras en långrunda och Snobben ska galopptränas på 4-kilometersslingan. Bara få galoppera och sträcka på sig kilometer, efter kilometer. Tror han kommer uppskatta det! 
 
Kvällens planer är oklara, men just nu ser det ut att bli en lugn hemmakväll. Behöver städa rummet och ta hand lite om mig själv, hyn är kaos och håret börjar kännas lite torrt - så, det fixar vi till med en bra ansiktsmask och en fuktgivande hårinpackning. Längesen jag bara var hemma och såg på serier i en mjukisdress.. så får nog bli så ikväll. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback