Söndag = stalldag och motion av båda ponnysarna.

Publicerat 2015-10-18 kl. 17:59:29 av Isabel Håkansson
Hej på er! ♥ Igårkväll åkte jag hem till Sandra, en barndomsvän, och spenderade kvällen & natten där. Jag färgade hennes hår, vi badade badtunna, såg film, åt onyttigt och snackade om precis allt och ingenting. En rätt standard hemma-kväll, så himla välbehövligt och mysigt. Vi somnade inte alltför sent vilket var jätteskönt då jag har varit i stallet hela dagen från klockan 12 tills nu ungefär. Snobben har fått busa omkring i skogen samt småskutta över små grenar och Philip fick svettas framför vagnen. 
 
En väldigt tråkig sak hände även idag.. Pepsi flyttade. Planen var ju att jag och Sandra skulle ha hand om hans motion, vilket vi även haft nu i ettpar veckor. Det har gått jättebra och jag och Snobben trivdes i deras sällskap, för att inte tala om hur Pepsi och Sandra trivdes ihop med varann. Vi hade äntligen börjat se resultat på honom, och så får vi beskedet om att han ska flyttas.. Det känns jättetråkigt. Verkligen. Men.. det är hästsporten vi snackar om. Allting hänger på en så skör tråd, saker och ting ändras på en millisekund. That's how we roll. Tyvärr. 
Publicerat i Snobbens ridbok,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback