@school.

Publicerat 2015-10-20 kl. 12:04:05 av Isabel Håkansson
Har aldrig haft så ont i huvudet som jag hade imorse, och jag övervägde att stanna hemma och inte resa mig upp ur sängen idag. Men, en halvtimme innan bussen gick så bestämde jag mig för att åka iväg till skolan iallafall. Tog en huvudvärkstablett, satte upp håret i en knut, hoppade i mina uggs och sprang sedan iväg till bussen. Vi går en kort skoldag idag, så jag kan likaväl pina mig igenom den. Vi har mycket den här veckan & känner inte att jag vill halka efter. 
 
Just nu, så sitter jag och Ida hur som helst inne i vilorummet på skolan. Ett rum med en säng, en fåtölj och en lampa princip. Perfekt om man har lång lunch och är lite trötta, precis som vi är idag. Vi går mot både kallare och mörkare tider, vilket verkligen känns nu... Man blir trött och seg pågrund av den gråmulna himlen och det dåliga vädret som är dag ut och dag in. Vill ha sol, värme och sommarlov igen ♥
 
Igårkväll när jag loggade in på min blogg-mail efter att inte ha varit inne där ett tag, så väntade x-antal mejl på svar ifrån mig där. Det blev verkligen som en liten motivations-kick och jag känner mig taggad på att komma igång på riktigt igen.. Mer update kommer senare, but first - gå klart skoldagen. 
Ida och jag idag, fräscha och såå ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback