Ni vet en sån där dag..

Publicerat 2015-10-19 kl. 17:46:45 av Isabel Håkansson
.. när allt känns grått, trist, meningslöst & allmänt deprimerande. IDAG ÄR EN SÅN DAG. När jag vaknade imorse så ville jag bara somna om lika snabbt igen, dra täcket över huvudet för att sedan vakna upp imorgon istället. Gick med en dålig inställning till skolan, skrev ett matteprov och lagom till lunchtid så fick jag extrem huvudvärk. Tror jag har feber, är varm och fryser at the same time. Men.. livet stannar inte för det. Tyvärr. Stallet väntar och efter det så har jag privat juridik att plugga på. 
 
Idag blir det lösgörande i paddocken för Snobben. Ska låta honom ridas igenom ordentligt på volt och få galopperas i inåtställning, lossa lite i sidorna. Det är riktigt kallt ute idag, så jag gissar på att jag har en pigg häst att se fram emot.. hoppas på det. Föredrar hellre en något piggare och starkare häst att rida på än en halvlat häst som inte gärna bjuder till. Får se om jag orkar släpa fram lite bommar som vi kan jobba över, det beror på hur jag mår när det väl är dags att rida. 
 
Kameran är nedpackad och ridkläderna på - nu ska stallet fixas och hästarna motioneras. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback