Next up: Stockholm.

Publicerat 2015-10-09 kl. 17:19:55 av Isabel Håkansson
Hej på er! ♥ Läget? Med mig är det bara bra, lite små-irriterad vilket jag varit i ettpar dagar nu. Men börjat landa lite i det och försöker strunta i dem som inte förtjänar min tid. Dygnet har 24 timmar, där jag ska hinna umgås med kompisar (notera: äkta kompisar), plugga och sköta stallet. Jag varken hinner eller orkar slösa tid på onödigt tjafs om vad som är moraliskt rätt & fel i andras ögon.. nope. Så, gör vad som känns bäst för stunden & skiter i allt annat. 
 
Idag är det fredag och jag kom hem ifrån skolan för nån timme sen. Skolan flyter på alldeles för bra just nu, vi har gått igenom tuffa veckor med prov och inlämningar, så nu har vi ett par lugnare veckor att se fram emot istället. Matten går jättebra & jag hänger med bra på genomgånger, lektioner och är inne nästan varje kväll och pluggar matte online. Vill verkligen klara matten, och kommer behöva slita som ett djur för att nå dit. Men... det ska gå! Det måste gå. 
 
Min helg kommer att spenderas i Stockholm med pappa och syrran. Bilen börjar rulla neråt om nån timme och fram tills dess ska jag fixa lite tidsinställda inlägg och packa. Vi hörs senare... 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback