Några måsten i höst // 2015.

Publicerat 2015-10-12 kl. 17:27:00 av Isabel Håkansson
1. Dove summer-glow. En bodylotion som ger lite, lite färg och gör att man ser lätt solkysst ut. Älskar den & kommer helt klart att använda den hela hösten ut, hatar att se blek och tråkig ut. Den är jättebillig och finns att köpa lite överallt! Love. 
 
2. Lösa lockar. Att locka håret kvällen innan man vill ha lockigt hår i skolan är perfekt! Lockarna blir då lösa och ser mer naturliga ut. Jag själv föredrar stora, lätta lockar framför skruvkorkar alla dar i veckan. Helt klart favorit-frisyren i höst! 
 
3. Höga stövlar. Även det ett måste för mig i höst. Det är sååå himla fint med höga stövlar, johny bulls, primeboots eller andra märken - doesn't matter. 
 
4. Halsdukar. Kan göra en hel outfit mycket, mycket finare och stilrenare. Måste köpa in fler halsdukar i olika färger snart, älskar halsdukar!! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Åh, 1:an kanske är värd att inskaffa? Jag blev iallafall himla sugen på att göra det ;)
Håller med dig om alla punkter, och höga stövlar är supersnyggt. Men jag får nöja mig med korta eftersom jag har så korta ben..

sv: Vad kul att du tyckte det! Kan absolut försöka bjuda på det lite oftare om du vill? Tycker också att det ger en speciell känsla på bloggarna med lite mobilbilder då och då. :) Kram

2015-10-15 @ 07:47:46
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback