Gårdagens halloween-fest..

Publicerat 2015-10-25 kl. 12:20:00 av Isabel Håkansson
En snabb bild ifrån gårdagen ↑ 
 
Mår så himla bra & är så galet glad efter gårdagens halloween-fest som blev mer än lyckad! Träffade många saknade människor och snackade med folk jag aldrig träffat förr, som var jättesnälla och roliga. Dansade, sjöng och hade galet kul fram tills klockan 01 då vi började dra oss hemåt. Var hemma runt 02 och det har aldrig varit så skönt att bara få tvätta av sig sminket och krypa ner i min egna säng. 
 
Men som sagt - superroligt var det och jag är så himla glad över dem fina och roliga människor jag har omkring mig, skrattar tills jag gråter när jag är omkring dem. Idag blir det lite lugnare, om nån timme börjar bilen rulla neråt mot Stockholm där jag ska spendera en natt hos pappa. Äta god mat, kolla runt lite i butiker och avsluta kvällen med en film hemma i soffan blir perfekt! Let's kick Sunday ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback