Höstpromenad i skogen ♥

Publicerat 2015-10-20 kl. 19:29:39 av Isabel Håkansson
Ser ni hur fint det är just nu i skogen, med alla löv som fallit? Supermysigt!!
 
Idag är jag tidspressad, imorgon väntar ett juridik-prov som jag måste läsa på inför samt att jag måste in och hämta ett paket, plugga spanska och duscha, dammsuga rummet och försöka komma i säng tidigt på det.. Jag har fortfarande feber och vill därför gå och lägga mig absolut senast 11. Febern kom inte alls passande den här veckan då skolveckan är tuff och jag är bjuden på en halloween-fest på lördag. Men, it's just my ordinary lucky. Är känd för att vara förföljd av otur och ha ett kasst emunförsvar, så vad förväntar man sig. Haha. Det finns folk som har det värre, liksom. 
 
Pågrund av tidspressen jag hade idag hur som helst, så tog jag och syrran hästarna direkt ur hagen och gick ut med dem en runda i skogen. Till en början tvekade dem litegrann, undrade varför vi inte gick in till stallet först & smög fram. Men när vi kommit en bit in på promenaden så traskade dem på i ett bra tempo och verkade tycka det var skönt att bara få lunka omkring med sänkt huvud i grimma och grimskaft. Vi gick en vända i skogen och skrapade säkert ihop åtminstone 2-3 kilometer. Nu står dem nöjda och glada ute på lösdriften med täcken och käkar hö. Mina små ♥:an. 
Publicerat i Snobbens ridbok,

Kommentarer
Postat av: Anonym

1zqjam'"(){}:/1zqjam;9

2015-11-10 @ 17:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback