Goskväll.

Publicerat 2015-10-01 kl. 19:56:25 av Isabel Håkansson
Hej på er ♥♥ Blä, känns lite öde på bloggen nowadays.. tråkigt! Något roligare dock är att jag idag varit och käkat en tidig födelsedagsmiddag med pappa och syrran och umgåtts med honom några timmar. Inte alla pappor som sätter sig & åker över 20 mil fram och tilbaks för att träffa sina barn i ettpar timmar en vanlig torsdagseftermiddag.. Men det gör min pappa, världsbäst är han. Var jättemysigt iallafall och alltid lika roligt att få umgås med honom när vi inte ses så ofta. Fick finfina presenter med. 
 
Sannah tog hästarna och jag har nu en ledig kväll att se fram emot. Så, jag tänkte plugga lite matte, tända ljus och måla naglarna.. pretty much it. Tycker hösten är mysig trots allt, känner mig mättad på sommaren och ser fram emot några mörkare & kyligare månader nu. Allt blir ju vad man gör det till, och därför tänker jag se till att göra dom kommande månaderna bra. Göra roliga och spontana saker, hänga i stallet och ihop med kompisar - precis som jag gjorde under sommarlovet då jag mådde galet bra. Helt enkelt. 
 
Nu: Måla naglarna framför ett avsnitt av gossip-girl. Hörs senare. 
Denna låten går repeat i mina lurar just nu, så gaaaalet bra! Avicii, I love you.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Pappa

Klart jag kommer lillan, saknar er hela tiden det vet du..

2015-10-04 @ 21:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback