Godmorgon!

Publicerat 2015-10-28 kl. 09:56:21 av Isabel Håkansson
Goooooodmorgon! Blä, vad sent jag vaknade idag. Gillar att gå upp runt 8-halv 9 tiden och få saker och ting gjort på mornarna, väljer det framför sovmornar alla dagar i veckan. Idag kommer bli en riktig hästdag! Först, så ska jag ut till egna stallet för att köra Philip och hoppa Snobben för första gången på läänge. Tänkte att vi ställer fram enkelhinder på båda långsidorna som vi kan leka litegrann över. Höjer upp till max 60cm idag, bara för att det ska kännas enkelt för oss och Snobben ska få känna sig duktigare än duktigast. 
 
Efter att båda ponnysarna är motionerade så ska jag iväg och provrida en storhäst! Inte för köp, utan för ridning lite då & då. Jättetacksam för den möjligheten! Vill ju börja rida in mig på storhäst lite smått och då är detta helt perfekt! Hoppas att jag passar ihop med henne & att min ridning inte är helt katastrofal idag ;) Har ju trotsallt bara ridit Snobben (och Pepsi nån enstaka gång) på flera, flera, fleeeera månader. 
 
Kameran är laddad och jag har lagt ett inlägg på tidsinställt. Soooo, let's kick Wednesday! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback