Första tatueringen på plats.

Publicerat 2015-10-03 kl. 19:54:54 av Isabel Håkansson
Nu sitter min första tatuering på plats. Jag har velat tatuera mig länge & har haft mina föräldrars tillåtelse, har dessvärre inte hittat någon studio som är villig att tatuera mig som är under 18.. Men så hittade jag JS-ink, mamma kontaktade Josef (han som äger företaget) och vi fick en tid tre veckor efter. Var inte nervös alls inför själva tatueringen, mer förväntansfull för att jag längtat och velat göra den så länge. 
 
Så, tidigare idag klockan 14:00 så satt jag på plats i tatueringsstudion. Det gjorde inte alls lika ont att tatuera sig som jag trodde det skulle göra. Det sved litegrann i början, men sen blev man van och då gjorde det inte ont alls. Min familj betyder allt för mig, och jag vet att jag aldrig kommer ångra valet av denna tatuering. 
Jag är jättenöjd, verkligen! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Mickis

Snyggt!
Vart håller han till? Är nämligen ute efter en bra tatuerare då jag har lite nya tatueringsplaner :)

Svar: Stockholm på södra sidan :)
isabelhakansson.blogg.se

2015-10-03 @ 22:01:58
URL: http://mickisericssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback