En lugn torsdag framför mig.

Publicerat 2015-10-22 kl. 12:18:07 av Isabel Håkansson
Godmorgon! ♥ Eller, dem flesta av er sitter säkerligen i skolbänken just nu & har varit vaken i timmar redan. Men för mig som är hemma och sjuk så är det godmorgon nu. Jag ligger fortfarande i sängen och har inte planerat att gå upp förrän om några timmar då jag måste iväg till stallet en sväng för att göra höpåsar och kolla till hästarna. Mår jag bättre då så tar jag ut Snobben och låter honom springa lite på linan i 20-25 minuter i låg form, tycker inte om när han står. Han är så mycket fräschare i kroppen när han får röra på sig och åtminstone skrittas varje dag. 
 
Den här torsdagen kommer med andra ord bara att bestå av att - vila, vila och vila lite till. Imorgon har jag spanskaprov så då går jag till skolan varesig febern har släppt tills dess eller inte. Febern kom väldigt opassande just den här veckan när vi haft en massa prov och plugg.. ligger inte i fas just nu. Provridningen av storhästen är uppskjuten också. Så tråkigt. Hoppas jag är 100% frisk tills på lördag så jag kan få gå på halloweenfesten och skåla in höstlovet ihop med lite bra folk iallafall.. hihi. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback