B-day gurl

Publicerat 2015-10-02 kl. 21:14:15 av Isabel Håkansson
Happy birthday to me today. 16 bast, ett år närme 18 & frihet!
 
Such a day.. Gått en jättelång och tråkig skoldag med en massa lektioner där b.la ett jättejobbigt pass på idrotten räknas in. Min kondition just nu är under all kritik och jag måste ta tag i det nu, nu, nu om jag vill klara idrotten med god marginal. Vår idrottslärare tar våra lektioner på blodigt allvar så det gäller att ligga i, haha ;) Det blir nog bra. 
 
Efter skolan så var planen att jag skulle umgås med kompisar men det blev inställt, precis när jag var färdigfixad och allt.. så otur. Så det får bli en hemma-kväll i min ensamhet på min födelsedag och allt, ugh. Får försöka göra det bästa utav situationen iallafall, ska pyssla om mig själv litegrann, städa rummet och lägga mig tidigt. Imorgon ringer larmet klockan 07:30 och Snobben ska motioneras. Longering i lång låg form 30 minuter står på schemat imorgon. Hörs mer då, puss. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback