Att börja 12:30 en måndag.

Publicerat 2015-10-05 kl. 10:06:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon & HEJ på er! Jag är utvilad, redo och taggad på en ny vecka faktiskt för en gånsskull! Helgen som var blev inte som planerad och rätt tråkig to be honest, så för mig känns det bra att lämna föregående vecka bakom mig och istället påbörja en ny, förhoppningsvis ännu bättre, vecka. Idag så har våra mentorer ändrat om lite i vårt schema vilket gjorde att vi idag börjar kl 12:30 istället för 10:00 som vi vanligtvis brukar göra på måndagar. KÄRLEK. Dock slutar vi lite senare i eftermiddag istället, men det gör mig ingenting. 
 
Jag vaknade imorse runt 07:45 när mamma och syrran började dra sig mot jobbet och skolan, så då gick jag upp och fixade håret och sminkade mig i lugn och ro. Så himla skönt & jag önskar att det vore såhär lugnt och skönt varje morgon.. Men tyvärr är jag född till att vara morgontrött ;) Hehe. Men hur som helst - den här morgonen har varit jättebra och jag hoppas att dagen fortsätter i samma spår. Vi hörs efter skolan, PUSS. 
2 "atm" bilder på mig.. Ha en jättefin dag bloggers ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Gud va söt du är :D

2015-10-12 @ 17:04:22
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Paulina

Härligt med sovmorgon!

2015-10-12 @ 17:17:19
URL: http://nouw.com/paulinaste/
Postat av: classica.blogg.se

härligt med sovmorgon. minns när jag pluggade gymnasiet att jag började halv ett en dag och slutade halv fyra.
Fina bilder på dig

2015-10-12 @ 19:31:05
URL: http://classica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback