Tisdagsmorgon.

Publicerat 2015-05-19 kl. 10:17:24 av Isabel Håkansson

Godmorgon! 

Tisdagsmorgon it is & jag sitter i skrivande stund på min SO-lektion och har precis skrivit klart min text som handlar om en betydelsefull människa genom tiderna. Nelson Mandela, enough said. En modig människa som alltid har stått upp för dem svartas rättigheter, tagit fängelsestraff men ändå fortsatt kämpa. En hjälte. 

Hur som helst, låt oss prata om gårdagens ridpass. Det gick sååå dåligt. Red ut en runda till att börja med och Snobben var jättepigg och på tårna. Framåt men lyssnade på varenda signal jag gav honom. Tänkte avsluta honom i paddocken men hans energi dog så fort vi klev in i den nyharvade paddocken. Jag red dåligt och han bjöd inte till för fem öre, jag fick bära honom runt varven i galopp. Inget bra pass alls, usch och fy. Ingen bra känsla inför imorgon alltså... Men förhoppningsvis kommer det att hinna ändras fram tills imorgon när det är p&j. 

Nu - plugga vidare. PUSS. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback