Snapshots from today

Publicerat 2015-05-06 kl. 15:43:15 av Isabel Håkansson



Hur har ni det i värmen? ♥ Det här vädret får mig på så himla bra humör & livet känns trots nationella-prov och ångest inför gymnasiet plötsligt 100x lättare såfort solen dyker upp. Såååå glad! Sommaren står framför oss och det här är den bästa tiden på året, utan tvekan!
 
Idag är jag stall-ledig och ska sova en natt hos pappa. Troligtvis den sista natten i det här huset. Pappa hyrde ett hus i Sala i ett år och nu är snart tiden ute. Det känns bra och det här huset känns som ett avslutat kapitel och jag är redo att börja på nått nytt. Stockholm är en stad jag vill spendera så mycket tid som möjligt i, så ett hus där känns betydligt mer lockande just nu.. hihi ;) Självklart kommer jag att bo kvar i Sala också 90% av tiden.

Planer för den här eftermiddan/kvällen? Lite oklara än så länge, men som det ser ut nu så ska jag, Pernilla och pappa iväg till västerås för att gå omkring i butiker och umgås litegrann. Det blir sista gången på ett tag nu eftersom pappa ska utomlands på fredag (igen), avundsjuk? EH, JA. Men jag får försöka njuta av solen och värmen som är i Sverige just nu, vi går trots allt mot sommartider. Vi hörs senare, såklart. Puss
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback